Jak zvolit vhodnou redukci kotoučové brzdy:
Redukci kotoučové brzdy volíme podle:
1) úchytu na vidlici (rámu) a dle úchytu na brzdiči brzdy. Úchyty máme buď International Standart (ST), nebo Post Mount (PM). Označuje se např. ST/PM, což znamená, že úchyt na vidlici je International Standart a na brzdiči PostMount. Viz obrázek níže.
2) podle velikosti použitého kotouče. V závislosti na velikosti kotouče se měmí velikost redukce.
Lze zaměňovat dle potřeby přední a zadní: např: přední redukce pro 180mm kotouč je stejná jako redukce pro 160mm zadní a přední 203mm je stejná jako zadní 180mm.
A+C - úchyt ST/ST - dnes se už téměř nepoužívá, jelikož na brzdiči úchyt Standart se vyskytuje převážně na starých brzdách.
B+D - úchyt ST/PM - dnes nejpoužívanější.
E+G - úchyt PM/ST - dnes se už téměř nepoužívá, jelikož na brzdiči úchyt Standart se vyskytuje převážně na starých brzdách.
F+H - úchyt PM/PM - dnes čím dál více používanější. Úchyt PM se používá na nových vidlicích.
I+K - úchyt ST/ST - dnes se už téměř nepoužívá, jelikož na brzdiči úchyt Standart se vyskytuje převážně na starých brzdách.
J+L - úchyt ST/PM - dnes nejpoužívanější.