Jak nakoupit v našem e-shopu? Je to jednoduché.
Kupující u detailu vybraného výrobku vypíše, kolik kusů daného výrobku chce zakoupit a stiskne tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU. Tento postup opakuje kupující v případě zájmu o další výrobek i u jiných výrobků, dokud neobjedná vše, co žádá. Pro dokončení objednávky klikne kupující na NÁKUPNÍ KOŠÍK a na ZOBRAZIT. Následně se kupujícímu zobrazí seznam objednaného zboží a v jednotlivých dalších krocích bude veden až k odeslání objednávky.
Kupující odesláním této objednávky potvrzuje, že se seznámil s obsahem obchodních podmínek a považuje je za nedílnou součást kupní smlouvy.
Na Vámi uvedeném telefoním čísle buďte k zastižení, jinak může dojít ke stornování Vaší objednávky. Kontrolujte si Vaší emailovou schránku na kterou budou zasílány zprávy o Vaší objednávce.
V případě, že Vám nebude do dvou hodin od odeslání objednávky doručeno potvrzení přijetí objednávky (výpis) na Váš email, prosím kontaktujte nás na adrese dookie@dookie.cz nebo telefonicky na čísle 2 22 71 89 59.
Zboží Vám zašleme po území České republiky GLS za níže uvedenou cenu, nebo lze využít Českou Poštu a PPL.
Poštovné na dobírku GLS činí 139,-
Poštovné při platbě předem na náš účet činí 109,-
Při objednávce nad 2.000,- je poštovné zdarma.
Všechy uvedené ceny jsou v Českých korunách s DPH a platí do vyprodání zásob. Jsme plátci DPH.
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu DOOKIE jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí. Veškerá osobní data, která uvedete do objednávky slouží jen pro správné doručení objednaného zboží. Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi není a nebude nakládáno jiným způsobem a nebudou poskytnuta třetí osobě.
Pokud si zásilku s objednaným zbožím 2x nevyzvednete, nebudou Vaše objednávky v budoucnu vyřizovány.
Upozorňujeme, že dle zákona můžeme při Vašem nevyzvednutí objednávky nárokovat zaplacení nám vzniklých nákladů (poštovného), které se po neuhrazení úrokují podle příslušných tarifů a částka dále nekolikanásobně roste s dalšími případnými soudními výlohami - předáváme firmě specializované na vymáhání takovýchto pohledávek.
Platba předem na náš účet:
Pokud v objednávce zvolíte tuto možnost, proveďte po potvrzení objednávky platbu převodem na náš bankovní účet. Zboží vám bude zasláno, jakmile bude platba na náš účet připsána.
Číslo našeho účtu pro platbu v Kč je: 4234160339 / 0800 . Variabilní Symbol uveďte číslo své objednávky.
Zasílání zboží na Slovensko:
Zboží na Slovensko zasíláme prostřednictvím PPL (DHL), která cenu zásilky přepočítá dle aktuálního kurzu na EURO a zákazník tedy platí dobírku ve své měně. Zásilku lze také zaplatit předem na náš účet (viz. výše: Platba předem na náš účet) Objednávku na Slovensko vždy ověřujeme telefonicky, nebo emailem. Pokud se nám nepovede objednávku ověřit, bude zrušena.
Poštovné na Slovensko na dobírku: 240 Kč
Poštovné na Slovensko při platbě předem na náš účet: 190 Kč
Při objednávce nad 4.000 Kč je poštovné zdarma.
Výměna nebo vrácení zboží:
V případě, že správně neurčíte velikost nebo vzor výrobku – nepoužité, nepoškozené zboží s původním obalem i případným příslušenstvím, kopií účtenky, popisem čeho se dožadujete s adresou a telefonem můžete poslat zpět a my Vám zašleme jiný model či velikost, nebo vrátíme peníze na účet, dle Vašeho přání a dohody s námi. V případě, že se rozhodnete využít této možnosti – bude Váš požadavek možno akceptovat v době do 14. dnů od převzetí zboží. V případě výměny budeme účtovat náklady na poštovné vzniklé zasláním vyměněného zboží zpět k Vám (139,-).
ZBOŽÍ K VÝMĚNĚ ZASÍLAT POUZE NA ADRESU: DOOKIE BIKE, SEIFERTOVA 24, 130 00 PRAHA 3
Prodej na splátky:
Financování spotřebního zboží zajišťuje pro naše zákazníky formou spotřebitelského nebo podnikatelského úvěru společnost ESSOX s.r.o.
Pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte -ZDE-.
Zasílání kopletních kol:
Kompletní kola zasílame ve velké papírové karbici, částečně rozložená a obalena obalovým materiálem tak, aby bylo možné kolo zaslat dopravcem a zemezilo se poškození (většinou demontované přední kolo, pedály, řídítka a sedlovka). Je tedy třeba si nechat kolo sestavit a seřídit v odborném servisu.
Reklamace:
Reklamovat předmět koupě může kupující u prodávajícího bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Reklamace se vzathuje na výrobní a materiálové vady, nikoli na běžné opotřebené, nesprávné užívání, neodbornou montáž komponentu atp.
K reklamaci předmět koupě zasílejte (nebo osobně přineste) pouze na adresu prodejny (Dookie bike, Seifertova 24, 130 00 Praha 3), řádně vyčištěný, vysušený, hygienicky nezávadný a do zásilky přiložte doklad o koupi + stručný popis závady.
Více o reklamaci v obchodních podmínkách na adrese: https://www.dookie.cz/obchodni-podminky/